Meilan Lake - Reisverslag uit Shanghai, China van Tamara Dijk - WaarBenJij.nu Meilan Lake - Reisverslag uit Shanghai, China van Tamara Dijk - WaarBenJij.nu

Meilan Lake

Blijf op de hoogte en volg Tamara

02 Augustus 2012 | China, Shanghai

Lieve familie en vrienden,

Deze week zijn er 2 nieuwe meiden aangekomen in de flat, uit Duitsland en Engeland. Gister ben ik met ze naar Meilan Lake gegaan, een meer in Shanghai. Heel leuk want ik was nog niet in dit gedeelte van de stad geweest. Het meer zelf is niet zo spectaculair maar de omgeving en de sfeer er om heen is erg goed. Palmbomen, een steiger en een inimini strandje! En een prachtige zonsondergang.

Gister was het woensdag en weer tijd voor Creativity lesson, deze week hebben ze een kikker gemaakt. Zo schattig om de eindresultaten te zien. Vandaag heb ik het lesgeven een beetje afgerond op school want morgen is mijn laatste dag en dan wil ik voornamelijk leuke dingen met ze doen. Ik heb ze de klok geleerd in het Engels, ik ben trots op mijn kindjes. Nu kunnen ze: "It's 8 a clock" of "It's half past 10" zeggen! Verder heb ik ze dan eindelijk voorgelezen uit mijn kinderboek en ze vonden het geweldig! Ik heb ze nog nooit zo stil gezien haha.

Julie, mijn Franse roommate, loopt stage in een hotel en morgen ga ik haar opzoeken op dr werk. Ze gaat me een rondleiding geven en ik ben wel benieuwd hoe het er hier in China aan toe gaat..

XoXo

  • 02 Augustus 2012 - 08:20

    Tante Esther:

    Hey nichtje,

    Leuk dat de kids uit je klas ook echt wat hebben onthouden wat je ze hebt geleerd, dat maakt het werk wel leuker. Laatste dag morgen en dat moet je afscheid nemen, ze zullen je wel gaan missen denk ik.
    Veel plezier morgen en geniet nog van je laatste dagen in China.

    Dikke knuffel tante Esther xxx

  • 02 Augustus 2012 - 10:06

    Mama:

    Goedemorgen meisje, ja het loopt op zijn eind. Wat heb je veel gezien en met zoveel verschillende mensen vanuit de gehele wereld. Ik denk dat de kids je een geweldige juf hebben gevonden. dikke kus vanuit vlierden en ook van Joost natuurlijk xxx en ons vee. haha

  • 02 Augustus 2012 - 15:02

    Kees En Meggy:

    De laatste dagen in China zijn nu aangebroken.

    Ik begrijp dat je komende week ook in Zierikzee vertoeft en hoop dat je dan tussen alle bedrijven door mooie verhalen in petto hebt.
    Wij wensen je nog een goede tijd daar in China toe en vooral een veilige terugreis richting Vlierden. Daar is het ook leuk en wij kunnen dat weten sinds vorige week. Wel verschrikkelijk veel muggen en volgens mij kijken die ook naar jou uit.
    Goede thuiskomst!

  • 03 Augustus 2012 - 18:21

    Lianne:

    Haa meisje,

    Ik heb je verhaaltjes even terug gelezen want ik heb er een aantal gemist toen ik op vakantie was, maar wat heb je leuke dingen meegemaakt daar zeg! En wat is die maand voorbij gevlogen ..
    Fijn dat je weer terug naar Nederland mag? Nou in ieder geval een hele goeie terugreis en tot snel!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Shanghai

Vrijwilligerswerk

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2012

Mijn laatste dag in Shanghai

02 Augustus 2012

Meilan Lake

31 Juli 2012

French Concession

29 Juli 2012

Nog maar 1 week te gaan

25 Juli 2012

Sightseeing zonder toeristen
Tamara

Let's stay in touch!

Actief sinds 25 Juni 2012
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 10236

Voorgaande reizen:

08 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk

Landen bezocht: